Det gick inte att överföra filen "manifest"

När en order läggs skapar fotoklok designer en fil som innehåller en lista över alla filer som ska laddas upp. Denna fil heter “Manifest”.Under uppladdningsprocessen är “Manifest” den första filen som laddas upp till fotokloks server. Har du Mac, testa först att starta om programmet och gör överföringen igen.

Några vanliga problem som kan förhindra att uppladdningen inte fungerar är:

Ingen / begränsad anslutning till internet

En router

En mjukvarubrandvägg

Antivirus- eller anti-malwareprogram

En kombination av ovan nämnda faktorer

Ett vanligt scenario kan också vara att företag man jobbar på har stängt av porten vi använder för att föra över filerna. Har du en bärbar dator, testa då på ett annat nätverk.

Om det fortfarande inte funkar.

Mobilt bredband kan ibland vara en orsak, om möjligt koppla upp dig på ett fast.

Företagsnätverk kan ibland stänga av de vägar som programmet skickar filerna på, testa att koppla upp dig på ett annat nätverk.

Föra över projektet helt manuellt.
PC: I din dokumentmapp finns en mapp som heter "fotoklok designer projects" i denna mappen finns en mapp som heter "ditt projektnamn.prj". Komprimera denna mapp och skicka den till oss via www.sprend.com

MAC: I din hem-mapp finns en finns en mapps som heter "fotoklok designer projects" i denna mappen finns en mapp som heter "ditt projektnamn.prj". Komprimera denna mapp och skicka den till oss via www.sprend.com

Var denna artikel till hjälp? Tack för återkopplingen Du uppstod ett problem med återkopplingen

Behöver du fortfarande hjälp? Kontakta oss Kontakta oss