Vi saknar dina filer, upload reminder

Har du fått ett meddelande av oss om att vi saknar dina filer till din beställning?

Vårt program brukar kunna känna av att filerna inte har laddats över och säger att beställningen inte är slutförd.
Du möts då av detta meddelande:

Klicka på "Granska beställningar"

Klicka sedan på "Skicka filer"

Får du inte dessa meddelande?
Testa att gå in på "Öppna ett befintligt projekt" markera ditt projekt och klicka på "Skicka filer".

Funkar det fortfarande inte?
• Mobilt bredband kan ibland vara en orsak, om möjligt koppla upp dig på ett fast.
• Företagsnätverk kan ibland stänga av de vägar som programmet skickar filerna på, testa att koppla upp dig på ett annat nätverk.

Funkar det fortfarande inte?

Föra över projektet helt manuellt.
PC:
I din dokumentmapp finns en mapp som heter "fotoklok designer projects" i denna mappen finns en mapp som heter "ditt projektnamn.prj". Komprimera hela denna mapp och skicka den till oss via www.sprend.com

MAC: I din hem-mapp finns en finns en mapps som heter "fotoklok designer projects" i denna mappen finns en mapp som heter "ditt projektnamn.prj". Komprimera hela denna mapp och skicka den till oss via www.sprend.com

Var denna artikel till hjälp? Tack för återkopplingen There was a problem submitting your feedback. Please try again later.

Behöver du fortfarande hjälp? Kontakta oss Kontakta oss